7l446PYZ

لوازم یدکی رانا

در هنگام خرید لوازم یدکی برای خودروی رانا، باید به نکات مهمی توجه کنید.مهترین سوالی ک باید از خودتان بپرسید این است که خودروی رانا شما LX است یا EX.  این دو مدل از نظر مشخصات فنی تفاوتی باهم ندارند ولی از نظر آپشن متفاوت هستند. پس در زمان خرید لوازم یدکی رانا باید ب تیپ و مشخصات خودروی رانای خود توجه کنید. 

لوازم یدکی رانا تقریبا شبیه به لوازم یدکی پژو 206 TU است و لوازم یدکی آن با لوازم یدکی 207 تقریبا یکسان است.
در هنگام خرید لوازم یدکی برای رانا پلاس، باید دقت کنید که پیدا کردن برخی قطعات کمی دشوارتر است ولی بخش‌هایی مانند داشبورد، فرمان، چراغ‌ها و آمپر کاملاً متفاوت هستند.

خرید لوازم یدکی رانا

در این صفحه شما لوازم یدکی رانا و رانا پلاس را مشاهده می کنید و می توانید بI صورت آنلاِین لوازم یدکی رانا را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

لوازم یدکی رانا قیمت بالایی ندارند و به راحتی می توانید در بازار پیدا کنید. قیمت لوازم یدکی رانا تقریبا هم قیمت لوازم یدکی 206 و 207 است و نسبت به لوازم یدکیL90 قیمت پایینتری دارند.

خرید آنلاین لوازم یدکی رانا

شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی لوکس اتو پارت به صورت انلاین لوازم یدکی هر برندی را خریداری کنید و در تهران در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرید. همچنین برای شهرستانها هم از طریق پست و تیپاکس ارسال می شود. فروشگاه لوازم یدکی لوکس اتو پارت همراه با تیم پشتیبانی حرفه ای خود از ساعت 8 صبح تا 9 شب در خدمت شما می باشد.

دسته‌بندی