7l446PYZ

لوازم یدکی سمند و سورن

ترتیب نمایش:
کمی صبر کنید...

لوازم یدکی سمند و سورن

دو سال پس از معرفی خودرو سمند، شرکت ایران خودرو محصول جدیدی به نام سورن را معرفی کرد. این خودرو با ظاهر شیک و متفاوت خود، طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. سورن بر پایه پلتفرم سمند تولید شده بود و امکانات و طراحی آن نسبت به سمند معمولی و LX بهبود یافته بود. لوزام یدکی سمند و لوزام یدکی سورن تقریبا شبیه به هم هستند.

 برخی از ویژگی‌های برتر سورن شامل آینه‌های راهنما دار، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان تلسکوپی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و طراحی جدید داشبورد بود.
سورن در مدل‌های مختلفی مانند MUX، ELX، ELX EF7 با استاندارد یورو ۴ و ELX EF7 توربو شارژر تولید شد. هر یک از این مدل‌ها با موتورها و آپشن‌های متفاوتی طراحی شده بودند.

خرید آنلاین لوازم یدکی سمند وسورن

برای خرید لوازم یدکی سمند و سورن، دو روش مختلف وجود دارد. می‌توانید به فروشگاه‌های داخل شهر مراجعه کنید یا از طریق اینترنت سفارش دهید. روش اول به شما امکان می‌دهد تا کالا را از نزدیک بررسی کنید و با فروشندگان صحبت کنید، اما زمان‌بر و دشوارتر است. روش دوم، راحت‌تر و بی‌دردسرتر است و شما می‌توانید در خانه یا محل کارتان از یک فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو معتبر خرید خود را ثبت کنید.

قیمت لوازم یدکی سمند و سورن

قیمت لوازم یدکی سمند و لوازم یدکی سورن بسته به کیفیت، اصالت و نوع قطعه متغیر است. قیمت قطعات مصرفی بین 11 هزار تومان تا 500 هزار تومان، قطعات برقی بین 410 هزار تومان تا یک میلیون تومان و قطعات موتوری بین 50 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان متغیر است.

دسته‌بندی