7l446PYZ

سنسور اکسیژن شش فیش سمند ef7 بوش اصلی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: 6 فیش
  • نوع موتور: موتور ملی سمند
6%
4,250,000
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سنسور اکسیژن شش فیش سمند موتور ملی بوش اصلی می باشد. سنسور اکسیژن شش فیش در سیستم تزریق سوخت و احتراق خودروها استفاده می‌شود تا نسبت هوا به سوخت را کنترل کند و به بهره‌وری و عملکرد بهینه موتور کمک کند.

سنسور اکسیژن شش فیش یا به عبارت دقیق‌تر "سنسور اکسیژن لامبدا" (Lambda Oxygen Sensor) یک قطعه الکترونیکی است که در سیستم تزریق سوخت و احتراق موتورهای داخلسوز (مانند خودروها) استفاده می‌شود. اصل کار این سنسور، اندازه‌گیری میزان اکسیژن موجود در گازهای خروجی از موتور است.
سنسور اکسیژن شش فیش برای اندازه‌گیری نسبت هوا به سوخت (Air-Fuel Ratio) استفاده می‌شود. با بررسی میزان اکسیژن در گازهای خروجی موتور سمند، سیستم کنترل موتور می‌تواند مقدار مناسبی از سوخت را در موتور تزریق کند. اگر نسبت هوا به سوخت از حد مطلوب بیشتر یا کمتر شود، سیستم کنترل موتور با تغییر مقدار سوخت، سعی در تنظیم نسبت هوا به سوخت دارد تا عملکرد بهینه موتور حفظ شود.
سنسور اکسیژن شش فیش سمند به دلیل داشتن شش سیم اتصال، اطلاعات دقیق‌تری را درباره نسبت هوا به سوخت ارائه می‌دهد. این سنسور به طور معمول در خطوط خروجی از موتور (مثلاً پیش از کاتالیزور) نصب می‌شود.

نوع
6 فیش
نوع موتور
موتور ملی سمند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...