7l446PYZ

بوق پژو 405 و سمند CBCO .

کیفیت صدا عالی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 بوق در هر خودرو، ابزاری است که میزان توجه و هشدار رانندگان و افراد در اطراف را جلب می‌کند و به تعامل امن در جاده کمک می‌کند. بوق پژو 405 و سمند CBCO با بهترین قیمت از سایت لوکس اتو پارت تهیه کنید.

بوق در خودروها، یک سیستم هشدار صوتی و جزو لوازم یدکی خودرو می باشد که برای ارسال اعلان‌ها، هشدارها و اعلام وجود خودرو به سایر رانندگان و افراد در اطراف استفاده می‌شود. بوق در اصل یک دستگاه تولید صدا است که با فشار دادن دکمه مربوطه یا فشار به استوانه‌ها، صدای مشخصی تولید می‌کند.
در خصوص بوق پژو 405 و سمند CBCO، باید توجه داشت که ممکن است بسته به نسخه و مدل خاص خودرو، تفاوت‌هایی در ویژگی‌ها و کارایی بوق وجود داشته باشد. اما به طور کلی، بوق در این دو خودرو نیز برای هشداردهی و ارسال اعلان‌ها استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای معمول بوق در خودروها عبارتند از:
1. هشدار دادن در صورت وجود خطر یا وقوع حادثه: بوق به عنوان یک سیستم هشدار صوتی، در صورت وقوع خطر، تصادف یا نیاز به جلب توجه سایر رانندگان، استفاده می‌شود.
2. اعلام وجود خودرو: بوق می‌تواند برای اعلام وجود خودرو به سایر رانندگان در مواقعی مانند تغییر مسیر، پارک کردن یا حرکت از حالت توقف استفاده شود.
3. اطلاع‌رسانی در مواقع ضروری: در برخی مواقع مانند اورژانس‌های پزشکی یا حوادث رانندگی، بوق به عنوان یک سیستم هشدار فوری استفاده می‌شود تا افراد اطراف به وقوع حادثه آگاه شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...