7l446PYZ

درپوش بکسل بند سپر عقب دنا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خودرو: دنا، دنا پلاس
  • سمت: سپر عقب
230,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش بکسل بند سپر عقب مناسب دنا و دنا پلاس می باشد. درپوش بکسل بند سپر عقب عموماً قابل جدا شدن است و در صورت لزوم، می‌توان آن را تعویض کرد. البته، نحوه نصب و جدا شدن درپوش بکسل بند سپر عقب بستگی به طراحی و سیستم نصب مورد استفاده در خودرو دنا دارد، بنابراین در صورت نیاز، به راهنمایی کتابچه راهنمای خودرو و یا کمک از تعمیرکاران مجرب مراجعه کنید.

درپوش بکسل بند سپر عقب در خودروی دنا یک قطعه یا کاور است که بر روی بند سپر عقب نصب می‌شود. این قطعه معمولاً از پلاستیک یا مواد مشابه ساخته شده است و وظیفه‌ای محافظتی دارد.
درپوش بکسل بند سپر عقب به منظور محافظت از بکسل بند سپر عقب استفاده می‌شود. بکسل بند سپر عقب یک الیاف نسبتاً بلند و انعطاف‌پذیر است که در حاشیه عقب خودرو یا سپر عقب قرار دارد. وظیفه آن ایجاد حاشیه و محافظت از سپر عقب در برابر ضربه‌ها، خراش‌ها و آسیب‌های مکانیکی است.
درپوش بکسل بند سپر عقب نصب شده بر روی بکسل بند قرار می‌گیرد و به واسطه محافظت از بکسل بند، می‌تواند از آسیب و سایر خطراتی که ممکن است به سپر عقب وارد شوند، جلوگیری کند. همچنین، درپوش بکسل بند سپر عقب می‌تواند به زیبایی و استحکام ظاهری خودرو نیز کمک کند.

فروش آنلاین لوازم یدکی در لوکس اتو پارت .

خودرو
دنا، دنا پلاس
سمت
سپر عقب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...