7l446PYZ

سر باطری مثبت دنا و پژو 207 و 206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سر باطری مثبت دنا و پژو 207 و 206 قدیم اصلی می باشد. سر باطری مثبت دنا یا هر خودروی دیگری، قطعه‌ای است که به باطری متصل شده و جریان برق مثبت را از باطری به سایر قطعات برقی خودرو انتقال می‌دهد.

در خودروهای دنا، سر باطری مثبت به قطعه‌ای اطلاق می‌شود که به اتصال مثبت باطری خودرو متصل می‌شود. سر باطری مثبت عموماً به صورت یک پایه (قطب) قرار می‌گیرد که به طور مستقیم با پایه مثبت باطری اتصال برق برقرار می‌کند.
وظیفه سر باطری مثبت در دنا (و در هر خودروی دیگر) ایجاد اتصال الکتریکی بین باطری و مدار برق خودرو است. سیم‌های مثبت مدار برق خودرو به سر باطری مثبت متصل می‌شوند و این اتصال برق را فراهم می‌کند. از طریق سر باطری مثبت، برق از باطری به سایر قطعات برقی خودرو، مانند سیستم روشنایی، سیستم رادیو، روشنایی داخلی، سیستم شارژ و سایر سیستم‌های برقی منتقل می‌شود.
سر باطری مثبت معمولاً با رنگ قرمز شناخته می‌شود و به صورت مشخصی بر روی باطری نشان داده می‌شود. در هنگام اتصال سر باطری مثبت، باید از ایمنی کامل پیروی کرده و اتصال را به درستی انجام داده تا خطرات احتمالی شوک الکتریکی یا آتش‌سوزی کاهش یابد.

لوازم یدکی خود را از لوکس اتو پارت تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...