7l446PYZ

سینی فن دنا پلاس شرکتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خودرو: دنا پلاس
  • کیفیت: اصلی شرکتی
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سینی فن دنا پلاس شرکتی می باشد. سینی فن در خودروهای دنا پلاس به عنوان یک قسمت اساسی از سیستم خنک‌کننده موتور عمل کرده و با کنترل دمای موتور، از عمر و عملکرد بهینه آن حفاظت می‌کند.

سینی فن در خودروهای دنا پلاس یک قطعه مکانیکی است که برای خنک‌کردن موتور خودرو و تنظیم دمای آن استفاده می‌شود. سینی فن در قسمت جلوی موتور و پشت شبکه برودتی قرار دارد و وظیفه گرفتن هوای خنک از محیط و هدایت آن به سمت موتور را دارد.
سینی فن در دنا پلاس در واقع شامل یک پره فن و سیستم مکانیکی برای چرخش پره فن است. پره فن با دور زدن و هدایت هوا به سمت موتور، تاثیری خنک‌کننده دارد و از افزایش دمای موتور جلوگیری می‌کند. همچنین، سیستم مکانیکی سینی فن در دنا پلاس معمولاً شامل موتور فن، هواکش و قطعات مرتبط با گردش فن می‌شود.
وظیفه سینی فن در دنا پلاس به دست آوردن هوای خنک از محیط و هدایت آن به موتور است. این هوا، با عبور از رادیاتور و تماس با لوله‌های خنک‌کننده، حرارت موتور را جذب کرده و در نتیجه، دمای موتور را کاهش می‌دهد.

خودرو
دنا پلاس
کیفیت
اصلی شرکتی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...