7l446PYZ

غربیلک فرمان پژو نیو پارس کرم . جنس اصلی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رنگ: کرم
  • طرح: جدید
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این غربیلک فرمان پژو نیو پارس به رنگ کرم و مشکی می باشد. با استفاده از غربیلک فرمان، راننده قادر است به صورت دقیق و حساس جهت حرکت خودرو را کنترل کند.

غربیلک فرمان پژو نیو پارس کرم

غربیلک فرمان در خودروهای پژو نیو پارس، وظیفه کنترل جهت حرکت خودرو را بر عهده دارد. عملکرد و کارایی غربیلک فرمان عبارتند از:

1. تغییر جهت خودرو: با حرکت غربیلک فرمان به سمت چپ یا راست، مکانیزم فرمان به چرخ‌ها دستور می‌دهد تا جهت حرکت خودرو تغییر کند. این به راننده امکان می‌دهد خودرو را به سمت مورد نظر هدایت کند، مانند راست یا چپ برای تغییر مسیر.

2. کنترل دقیق جهت: با استفاده از غربیلک فرمان، راننده قادر است به صورت دقیق و حساس جهت حرکت خودرو را کنترل کند. این کارایی به راننده امکان می‌دهد تغییرات جزئی در جهت حرکت را انجام داده و خودرو را به طور دقیق تر راهبردی کنترل کند.

3. ارتباط مستقیم با سیستم فرمان: غربیلک فرمان به صورت مستقیم با سیستم فرمان متصل است و تغییراتی که راننده از طریق غربیلک اعمال می‌کند، به سیستم فرمان منتقل می‌شود. این ارتباط مستقیم باعث می‌شود کنترل خودرو به صورت سریع و پاسخگوتر انجام شود.

رنگ
کرم
طرح
جدید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...