7l446PYZ

لنت ترمز جلو پرادو اصلی

04465-60320

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خودرو: تویوتا پرادو
  • کیفیت: اصلی جنیون
4,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لنت ترمز جلو پرادو اصلی 60320-04465 ساخت ژاپن.

لنت ترمز جلو پرادو اصلی

لنت ترمز جلو پرادو اصلی در هنگام ترمزگیری باعث ایجاد اصطکاک می‌شود. این لنت‌ها عمدتاً از جنس فریکشن (فرمولاسیون) خاصی ساخته شده‌اند که در اثر فشار و فرایند ترمزگیری، با دیسک ترمز در تماس قرار می‌گیرند و اصطکاک ایجاد می‌کنند.

لنت ترمز جلو پرادو اصلی دارای یک بستر فلزی است که روی آن یک لایه از مواد فریکشن قرار دارد. این لایه فریکشن، معمولاً شامل مواد مانند فیبر گیاهی، فیبر شیشه‌ای، فلزهای سخت و مواد مانع از سایش است. وقتی راننده دستور ترمزگیری را به دسته ترمز می‌دهد، سیستم هیدرولیک فشار را به لنت ترمز منتقل می‌کند و لنت ترمز به دیسک ترمز فشار اعمال می‌کند.

با اعمال فشار، لایه فریکشن لنت ترمز جلو پرادو اصلی به دیسک ترمز فشار می‌آورد و این اصطکاک باعث کاهش سرعت چرخ‌ها و توقف خودرو می‌شود. اثر اصطکاک بین لنت و دیسک ترمز، انرژی کینتیک خودرو را به حرارت تبدیل می‌کند و انرژی حرارتی به طرف هوا منتقل می‌شود. این فرآیند ترمزگیری توسط لنت ترمز جلو پرادو اصلی، به راننده اجازه می‌دهد سرعت خودرو را به طور کنترل شده کاهش داده و آن را به سرعت مطلوب توقف دهد.

خودرو
تویوتا پرادو
کیفیت
اصلی جنیون

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...