7l446PYZ

نوار دور درب جلو پژو 206 راست. خط تولید

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
390,000
370,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نوار دور درب جلو راست در پژو 206 یک نوار محافظ برای لبه بالایی درب جلو است که از جنس پلاستیک یا روکشی از مواد دیگر ساخته می‌شود. این نوار علاوه بر محافظت درب از خراش و آسیب، به ظاهر زیبایی خودرو نیز کمک می‌کند.

نوار دور درب جلو راست در پژو 206 به عنوان یک نوار محافظ درب استفاده می‌شود. این نوار معمولاً از جنس پلاستیک یا روکش بر روی بدنه خودرو ساخته شده و در قسمت لبه بالایی درب جلو قرار می‌گیرد.
نوار دور درب جلو راست به عنوان یک وسیله محافظ برای درب خودرو عمل می‌کند. علاوه بر ظاهر زیبا، وظیفه‌ای مهم دارد که شامل موارد زیر می‌شود:
1. محافظت درب: نوار دور درب جلو راست به عنوان یک لایه محافظ برای لبه بالایی درب عمل می‌کند. این نوار می‌تواند از خطوط و خط‌کش‌های دیگر بر روی بدنه جلوگیری کند و در صورت برخورد یا برخورداری از ضربه کوچک، از خطر خراش و آسیب به درب جلو جلوگیری کند.
3. ضدآب و ضدگرد و غبار: نوار دور درب جلو راست همچنین می‌تواند به عنوان یک مهارکننده آب و گرد و غبار عمل کند. این نوار می‌تواند جلوی ورود آب و ذرات غبار به داخل خودرو را مسدود کند و برای حفظ تمیزی و خشک بودن داخلی خودرو مفید باشد.

فروشگاه لوازم یدکی لوکس اتو پارت انواع لوازم های یدکی خودروی شما را موجود دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...