7l446PYZ

پنل سخنگو پژو پارس ELX . طرح چوب مات

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خودرو: پژو پارس
  • رنگ: طرح چوب مات
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پنل سخنگو پژو پارس ELX طرح چوب براق.

پنل سخنگو پژو پارس ELX

در خودروی پژو پارس ELX، پنل سخنگو معمولاً در دسترسی آسان برای راننده نصب می‌شود. معمولاً دسترسی به پنل سخنگو در نزدیکی فرمان و صفحه‌ی نمایش اطلاعات راننده قرار می‌گیرد.

مکان دقیق نصب پنل سخنگو ممکن است بسته به طراحی و نسخه خودرو متفاوت باشد، اما معمولاً در نزدیکی فرمان قرار می‌گیرد تا راننده بتواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد. این ممکن است شامل نصب پنل در قسمت بالای فرمان، در کنار فرمان یا روی صفحه‌ی مرکزی (Center Console) باشد.

نصب پنل سخنگو به طور کلی شامل مراحل زیر است:

1. جداسازی بخش مربوطه: در ابتدا، بخش مربوطه که پنل سخنگو در آن نصب خواهد شد، مانند بخش فرمان یا صفحه‌ی مرکزی، جدا شده و دسترسی به محل نصب فراهم می‌شود.

2. اتصال ایمن: پنل سخنگو به طور ایمن به بخش مربوطه نصب می‌شود. معمولاً از پیچ‌ها، بست‌ها یا قطعات مکانیکی دیگر برای اتصال استفاده می‌شود تا پنل به طور محکم و استحکام نصب شود.

3. اتصال سیم‌ها: سیم‌های مربوط به پنل سخنگو باید به سیستم خودرو متصل شوند. این شامل اتصال سیم به یک منبع تغذیه، سیستم صوتی، سیستم تلفن همراه و سایر سیستم‌های مرتبط است.

4. تنظیمات و برنامه‌ریزی اولیه: پس از نصب، پنل سخنگو باید به درستی تنظیم شود و برنامه‌ریزی اولیه آن انجام شود. این شامل تنظیمات صدا، تشخیص صدا، تنظیمات زبان و سایر تنظیمات مرتبط است.

توصیه می‌شود برای نصب پنل سخنگو در خودرو، به دلایل ایمنی و عملکرد بهتر، به دستورالعمل‌های و راهنمای نصب که توسط تولید کننده خودرو فراهم می‌شود، توجه کنید.

خودرو
پژو پارس
رنگ
طرح چوب مات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...