7l446PYZ

چراغ سوم ترمز پارس ELX جمع ساز کرم رنگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
416,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ سوم ترمز پارس ELX طوسی می باشد. چراغ سوم ترمز در خودروی پژو پارس ELX یک چراغ اضافی است که در بالای پنجره عقب قرار دارد و هدف آن افزایش قابل مشاهده بودن خودرو در شرایط ترافیکی و ترمز کردن است.

چراغ سوم ترمز در خودروی پژو پارس ELX یک چراغ اضافی است که در بالای پنجره عقب قرار دارد. هدف اصلی این چراغ، افزایش قابل مشاهده بودن خودرو در شرایط ترافیکی و ترمز کردن است.
چراغ سوم ترمز، هنگامی که راننده ترمز می‌کند، به صورت خودکار روشن می‌شود. این چراغ برخلاف چراغ‌های ترمز عقب که در همان ارتفاع با فرمان قرار دارند، در بالای پنجره عقب قرار گرفته است. بنابراین، در شرایط ترافیکی مزدحم و وقتی خودروها نزدیک هم قرار دارند، رانندگانی که پشت خودروی پژو پارس ELX قرار دارند، به راحتی می‌توانند چراغ سوم ترمز را مشاهده کنند و متوجه ترمز کردن خودرو شوند.
استفاده از چراغ سوم ترمز در پژو پارس ELX، بهبود ایمنی و افزایش قابل مشاهده بودن خودرو در شرایط ترافیکی سخت می‌باشد و به راننده‌های عقب اطلاع می‌دهد که خودرو در حال ترمز کردن است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...