7l446PYZ

چراغ زیر درب دنا پلاس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • خودرو: دنا پلاس
95,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چراغ زیر درب در دنا پلاس، یک قطعه الکترونیکی است که در قسمت زیر درب خودرو قرار دارد و وظیفه روشنایی منطقه اطراف خودرو در هنگام باز و بسته شدن درها را دارد. این چراغ‌ها به راننده و مسافران کمک می‌کنند تا در شب‌های تاریک بهتر بتوانند وارد و خارج شوند، همچنین به افزایش امنیت و راحتی در استفاده از خودرو کمک می‌کنند.

چراغ زیر درب یک قطعه الکترونیکی است که در قسمت زیر درب خودرو قرار دارد و وظیفه نورانی کردن محیط پیرامون خودرو در هنگام باز و بسته شدن درها را دارد. این چراغ‌ها به طور معمول در هنگام باز کردن درها روشن می‌شوند و محیط اطراف را با نور کم روشن می‌کنند تا به راحتی و امنیت بیشتری به راننده و مسافران کمک کنند.
در خودروی دنا پلاس نیز، چراغ‌های زیر درب موجود است. این چراغ‌ها به طور معمول در قسمت زیر درب جلو و عقب خودرو قرار دارند و وظیفه روشنایی منطقه اطراف خودرو در زمان باز و بسته شدن درها را دارند. این نور محیط را بهبود می‌بخشد و به راننده و مسافران کمک می‌کند تا در شب‌های تاریک و در شرایط نور کم، بهتر بتوانند وارد و خارج شوند.

خودرو
دنا پلاس
امیرحسین عبدالهی

سلام و خدا قوت به عزیزان فروشگاه اینترنتی لوکس اتوپارت
بنده هفته قبل دو عدد چراغ ولکام دنا پلاس ازتون خریدم امروز بدستم رسید ولی متاسفانه یکی از کالا ها ولکام بود ولی اون یکی چراغ داشبورد الانم نمیدونم چکار کنم از انجایی که در توضیحات مربوط به خرید و سفارش نوشته بودم لطفا از طریق پست ارسال کنید ولی نادیده گرفتید با تیپاکس فرستادید و ۸۸ هزار تومن بابت دو عدد ولکام که یکی اشتباهی فرستادید کلا موندم چیکار کنم .

218 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام. مناسفیم بابت مشکل پیش آمده. شنبه اول وقت پیگیری میکنیم.

218 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...